De bedoeling was dat je de Grot van Plato in je eigen beleving ging namaken. Dit is mijn eerste ontwerp, maar ik ga denk ik toch maar iets anders maken.
dinsdag 3 november 2009
De grot van Plato.
De bedoeling was dat je de Grot van Plato in je eigen beleving ging namaken. Dit is mijn eerste ontwerp, maar ik ga denk ik toch maar iets anders maken.
Abonneren op:
Posts (Atom)