skip to main
|
skip to sidebar
filosofie
dinsdag 3 november 2009
De grot van Plato.
De bedoeling was dat je de Grot van Plato in je eigen beleving ging namaken. Dit is mijn eerste ontwerp, maar ik ga denk ik toch maar iets anders maken.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
In de categorie...
klassenblog
hoofdblog
2D
3D
3D Thema
4D
vakdidactiek
theorie der kunsten
kunstgeschiedenis
Blogarchief
▼
2009
(1)
▼
november
(1)
De grot van Plato.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten